S námi máte firemní procesy pod kontrolou
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Díky našemu řešení se advokátní firmy mohou více soustředit na to hlavní – na své klienty.


Naši zákazníci z řad advokacie si pochvalují méně papírování, přesnější práci i údaje a eliminaci obtížných manuálních činností.
Icon-64

SPRÁVA PŘÍPADŮ:

Spravujte na jediném místě případy a předmětná data, dokumenty, termíny i kontakty. Aktivujte pracovní postupy a spolupracujte s dalšími právníky a účastníky.

Icon-65

VYÚČTOVÁNÍ KLIENTŮM:

Automatizujte přesné vyúčtování díky centrální správě poplatků, pravidel účtování a údajů o klientovi.

Icon-66

ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ:

Zajistěte si důvěru klienta prostřednictvím přesné správy klientů, "ostatních stran" a advokátů, kteří zastupovali jiné strany. Automatizujte proces zachování všech podmínek souladu s legislativou díky přehledným klientským záznamům, digitálně spravovaným případům a dalším systémům.

Icon-67

SPRÁVA SMLUV:

Automatizujte a centrálně spravujte životní cyklus smluv, včetně plných mocí, vyjednávání, přípravy obsahu, řízení závazků, komunikace, přehlednosti, správy dokumentů, ukončování a řízení změn.

Icon-68

SPRÁVA DAT, DOKUMENTŮ A OBRAZOVÝCH DOKUMENTŮ

Spravujte, ukládejte, používejte a upravujte všechna data v digitální podobě.

Icon-69

ELEKTRONICKÉ DOKUMENTY:

Použijte zásady pro zefektivnění práce s elektronickými dokumenty napříč systémy centralizované správy záznamů, jejich třídění, uchovávání a likvidaci.

Icon-70

SPRÁVA INTELEKTUÁLNÍHO VLASTNICTVÍ:

Spravujte a udržujte intelektuální majetek, zahrnující patenty, ochranné známky a registrace autorských práv, spolu s údaji o trzích a jejich modelech, s cílem zajistit klientům efektivní využívání a ochranu svých investic.

Icon-71

SPRÁVA SOUDNÍCH ŘÍZENÍ:

Provádějte právní úkony efektivněji díky racionalizaci postupů, které zajistí účast správných lidí ve správný čas. Patří sem postupy, jako jsou přezkumy smluv, přihlášky ochranných známek a patentů, firemní spory, vypovězení pracovních smluv atd.

Icon-72

PŘÍJEM NOVÝCH PŘÍPADŮ:

Automatizujte celý proces zavedení klienta od začátku do konce, zkraťte čas dokončení každého kroku a uvolněte všechny pracovníky, aby mohli věnovat více času práci s klienty a méně neefektivnímu papírování.

Icon-73

VYKAZOVÁNÍ ČASU:

Přesně zaznamenávejte čas a náklady na libovolném zařízení.

Co vyřešíme pro Vás?

Chcete získat více informací o firemních procesech a navíc bezplatnou konzultaci procesů ve Vaší organizaci?
Stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

Vyberte oblast, nebo oblasti firemních procesů, které vás zajímají, a my Vám pošleme doplňující informace.
* Položky označené hvězdičkou jsou povinné.
Na začátek sekce