S námi máte firemní procesy pod kontrolou
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Pro každou společnost je klíčové udržet si své zákazníky a neustále zvyšovat jejich spokojenost. Zákaznický servis zajistí účinnější řízení služeb s využitím servisních smluv, parametrů servisních smluv a servisních případů.
Správa servisních smluv

Správa servisních smluv

Mějte přehled o těch, o které se staráte. Nepromeškejte u svých zákazníků důležité termíny.

Samoobslužný portál

Samoobslužný portál

Umožněte zákazníkům najít si sami rychlé řešení jejich požadavků. Snižte tak administrativní zátěž vašim zaměstnancům zajišťujícím zákaznickou podporu.

Správa znalostní báze

Správa znalostní báze

Problémy a chyby se často opakují. Šetřete váš čas i svých zákazníků tím, že jim dopředu popíšete problém a jeho řešení.

Komunikační kanály

Komunikační kanály

Komunikujte se svými zákazníky přes všechny dostupné kanály, ale zohledněte preference svých klientů.

Historie zákazníka

Historie zákazníka

Veškerá komunikace a požadavky zákazníka jsou vždy dostupné a přehledné.

Co vyřešíme pro Vás?

Chcete získat více informací o firemních procesech a navíc bezplatnou konzultaci procesů ve Vaší organizaci?
Stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

Vyberte oblast, nebo oblasti firemních procesů, které vás zajímají, a my Vám pošleme doplňující informace.
* Položky označené hvězdičkou jsou povinné.
Na začátek sekce