zrychlení firemních procesů Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
zrychlení firemních procesů Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Perfektně fungující kontaktní centrum je v utilitách klíčové, protože ovlivňuje pocity a vnímání vztahu zákazníků k firmě a tím retenci klientů, zároveň při správném fungování snižuje celkové náklady na obsluhu.
Získávání nových zákazníků prostřednictvím obchodních partnerů i přímým prodejem je základem růstu společnosti. Náklady zákazníka a jeho přínosy lze efektivně a včas vyhodnotit a adekvátně na to reagovat.
Sledujte spokojenost, příspěvek k celkové marži i informace o historii zákazníků. Získejte potřebná data z nejrůznějších systémů a zdrojů dat, zanalyzujte je a získané informace zobrazte v relevantních situacích.
Samoobslužné zákaznické portály pozitivně ovlivňují spokojenost zákazníků a přispívají k razantní úspoře nákladů na obsluhu.
Přesné a flexibilní řízení terénních pracovníků je klíčové pro zajištění provozuschopnosti rozvodné sítě. Rozdělování práce a servisních zakázek, řešení havarijních situací, ale i odečty měření budou efektivnější.
Zefektivněte údržbu své rozvodné sítě. Preventivní a havarijní údržba sítě je klíčovým faktorem pro úspěšnost distribučních společností. Nástroje pro pokročilé plánování zajistí okamžitou reakci na vzniklé havarijní situace a přispějí k optimálnímu využití zdroje.
Získejte v reálném čase přímý přístup k důležitým informacím a celé řadě analytických nástrojů, které vám pomohou vyhledávat trendy a vztahy.
Chcete získat více informací o firemních procesech a navíc bezplatnou konzultaci procesů ve Vaší organizaci?
Stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.