S námi máte firemní procesy pod kontrolou
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb

Automatizovaná workflow (pracovní postupy), zajišťují konzistenci a přehlednost propojením pracovníků s relevantními úkoly a informacemi.

K2 poskytuje robustní systém workflow s nástroji pro jejich snadný návrh, při němž opakovaně použitelné komponenty a funkce šetří čas.

K2 přichází s rozsáhlou sadou funkcí, které pomáhají vytvářet workflow. Je zde vše - od základních rutinních úkolů až po komplexní řešení s politikami, pravidly, eskalacemi a obsluhou výjimek. A je to snadnější, než byste čekali.

Můžete být velcí, můžete být malí. K2 workflow lze vytvořit tak, aby řídily procesy v oddělení (a poté rostly, bude-li třeba), nebo mohou zahrnovat největší organizace a objemy zpracování.

K2 workflow jsou deklarativní (jako všechno v K2). To znamená, že jejich návrhy jsou interpretovány při běhu. Není již třeba čekat na kompilaci a nasazení aplikace. Vaše změny ožijí hned, jakmile je provedete.

K2 přichází s návrhovým prostředím, přesně vyladěným pro váš styl práce. Ať dáváte přednost prohlížeči, Visual Studiu nebo desktopovým nástrojům, buďte si jisti, že máte vše, co potřebujete pro opravdu výborný návrh.

Workflow – výhody

NÁVRH

  • Několik návrhových prostředí ve stylu drag-and-drop zahrnuje prohlížeč, Visual Studio a desktopové nástroje.
  • Sdílení návrhů mezi návrhovými prostředími K2.
  • Rychlé sestavení aplikace díky rozsáhlému seznamu připravených událostí a úkolů.
  • Rozšíření jakékoliv návrhového prostředí K2 o doménově specifické funkce a kroky.
  • Uložení kroků workflow jako šablon, které lze opakovaně použít v různých aplikacích.
  • Spuštění instancí zpracování na základě událostí, k nimž dochází v podnikovém systému nebo aplikaci, po přijetí formuláře, e-mailu nebo dokumentu.
  • Spuštění zpracování jako součást kroku v jiném workflow.
  • Plánované opakující se zpracování.

PRÁCE S ÚKOLY

  • K2 Worklist, personalizovaný, globální seznam úkolů poskytuje uživatelům jednotný pohled na přiřazené úkoly.
  • Úkoly lze na základě uživatelem definovaných kritérií vyhledávat a filtrovat.
  • Reakce na úkoly s využitím mobilního seznamu úkolů, formuláře nebo e-mailu.
  • Uživatelé mohou úkoly přesměrovat nebo delegovat na jiné uživatele.
  • Funkce “mimo kancelář” umožňuje nastavit alternativního uživatele pro přiřazení všech úkolů.
  • Nastavení pracovní doby a časových zón pro směrování úloh a jejich notifikace.
  • Přiřazení úkolů více osobám, skupinám, rolím a na základě pravidel ve workflow.
  • Automatické upozornění uživatele, pokud byl přidělen nový úkol.

PODNIKOVÁ LOGIKA

  • Využití pokročilého směrování umožňuje opětovné, paralelní, sekvenční nebo podmíněné směrování.
  • Eskalace, zahrnující “jdi na”, e-mailové a vlastní eskalace, lze přidat do jakékoli uživatelské úlohy.
  • Využití rozsáhlého seznamu funkcí, integrovaných v K2, umožňuje i výpočty a formátování.
  • Uložení konfigurace běžně používaných funkcí pro opakované použití v různých aplikacích.

SPRÁVA

  • Správa nasazení aplikací do různých prostředí.
  • Proces schvalování umožňuje správcům schválit workflow před jeho nasazením.
  • Udržuje přehled o všech nasazených verzích workflow a v případě výskytu chyby umožňuje vrátit se zpět.
  • Zpracování chyb včetně opakování, integrace s laděním ve Visual Studiu, notifikace a modifikace instance procesu.
  • Aktualizace instancí běžících procesů.
  • Nastavení zabezpečení na úrovni workflow, události nebo akce.
  • Autentizační mechanismy zahrnují Kerberos, claim-based autentizaci (založenou na tvrzení), autentizaci Windows a další systémy autentizace.

INTEGRACE

  • Použití K2 SmartObjects pro integraci workflow s jakýmkoliv podnikovým systémem.
  • Připravení průvodci pro Active Directory a Exchange umožňují vytváření a správu uživatelů a e-mailových účtů.
  • Připravení průvodci pro integraci s Microsoft Dynamics CRM.
  • Tvorba aplikací, které komunikují s téměř jakýmikoli prvky SharePointu, jako jsou seznamy, dokumenty, knihovny, formuláře a kolekce webů - pro různé verze systému SharePoint, jak lokální, tak v cloudu.
  • Připravené funkce pro správu dokumentů dokáží pomocí workflow a dat vytvářet a aktualizovat dokumenty Microsoft Word a automaticky generovat PDF.

Co vyřešíme pro Vás?

Chcete získat více informací o firemních procesech a navíc bezplatnou konzultaci procesů ve Vaší organizaci?
Stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

Vyberte oblast, nebo oblasti firemních procesů, které vás zajímají, a my Vám pošleme doplňující informace.
* Položky označené hvězdičkou jsou povinné.
Na začátek sekce