S námi máte firemní procesy pod kontrolou
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Snadná orientace
zrychlení firemních procesů
Rychlejší rozhodování
optimalizace procesů
Zkrácení doby zpracování
eliminace chyb
Nebaví vás neustálé papírování? Máte dost běhání po firmě, telefonování nebo rozesílání e-mailů kvůli jedné faktuře? Volají vám naštvaní dodavatelé, že jste jim ještě nezaplatili? Díky našemu systému řízení přijatých faktur budete mít celý proces pod kontrolou a jako na dlani – od včasného proplácení a rychlého dohledání až po jednoduché korektury informací a kontrolu stavu každé faktury.
Icon-23

ZBAVTE SE PROBLÉMŮ S PAPÍROVÝMI FAKTURAMI

Pokud obdržíte fakturu v papírové formě, stačí ji jednoduše naskenovat, vytěžit z ní informace, ověřit správnost a poté skartovat. Jakmile je jednou faktura vložena do systému, její životní cyklus je pod kontrolou. Digitalizovanou fakturu lze snadno sdílet, předávat, vyhledat, zpracovat a archivovat, a to vše se zachováním maximální bezpečnosti díky snadnému nastavení přístupových práv.

Icon-24

UŽ ŽÁDNÉ RUČNÍ PŘEPISOVÁNÍ

Ruční přepisování údajů z papírových faktur je časově náročné, a tedy i nákladné, a navíc se neobejde bez chyb. Faktura je v našem systému po naskenování předána pro automatické vytěžování textu. To znamená, že podle zadaných parametrů systém rozpozná typ dokumentu a vytěží konkrétní požadované údaje. Záznamy, které vyhodnotí jako nejednoznačné, pak předloží konkrétnímu člověku, aby je ověřil.

Icon-26

HLEDÁNÍ FAKTURY UŽ NEBUDE DETEKTIVNÍ PRÁCE

Potřebujete rychle najít konkrétní fakturu? Hledání faktury v papírovém archivu může být práce i na několik hodin. Zaevidováním digitalizované podoby faktury do našeho systému získáváte jednoznačně určené místo, kde fakturu najdete rychle, kdykoliv a odkudkoliv. Díky fulltextovému prohledávání můžete dokonce snadno najít i fakturu, u které si pamatujete třeba jen název zboží nebo služby, na které byla vystavena.

Icon-25

PROPLÁCEJTE VČAS A UŠETŘETE

Vyhněte se zbytečně složitým postupům, kterými faktury prochází, než je zaúčtujete a proplatíte. Od chvíle, kdy fakturu vložíte do našeho systému, můžete snadno sledovat všechny termíny. Tím ušetříte nejen čas a nervy při vyřizování upomínek, ale i peníze díky bonusům za platby v termínech. Systém sám hlídá, aby se faktura nikde „nezasekla“ a třeba v případě nepřítomnosti pověřené osoby, ji automaticky přepošle na jejího zástupce. Také hlídá, aby nikdo nepřekročil stanovené limity, například pokud jde o výši částky na faktuře.

Co vyřešíme pro Vás?

Chcete získat více informací o firemních procesech a navíc bezplatnou konzultaci procesů ve Vaší organizaci?
Stačí nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

Vyberte oblast, nebo oblasti firemních procesů, které vás zajímají, a my Vám pošleme doplňující informace.
* Položky označené hvězdičkou jsou povinné.
Na začátek sekce